Vakantie stress!!!! - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu Vakantie stress!!!! - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu

Vakantie stress!!!!

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

01 Augustus 2019 | Nederland, IJmuiden

Hoi vrienden en familie,
Als gediplomeerd influencer en social media gigant heb ook maar besloten in navolging van deSmetties en deJongentjes een blog te beginnen voor iedereen die het wil lezen. Zoals een goede vriend van mij ooit zei: imitatie is het beste compliment!

Na al een weekje vanallerhande spullen verzameld te hebben mochten we dan eindelijk de geleende kist op mijn dak (broor, bedankt nog) vol gooien. Wauw wat past daar veel in. Ik was bang dat we niks meer in de kofferbak gingen stoppen, maar al snel bleek dat ik de tas met föhnen en schoenen nog niet gezien had.
vol dus...

Na 2 uurtjes rijden waren we veeeeel te vroeg in IJmuiden aangekomen, maar wachten op de boot is niet zo erg. Na een kwartier kon ik mijn auto bijna op de voorganger parkeren. En de hut inspecteren. Op Zoover had ik gelezen dat je zo hoog mogelijk een hut moest krijgen omdat je vanaf verdieping 5 en lager veel geluidsoverlast hebt van de motor van ut schip. Uhhhh... cruise..... nou we hebben geluk... we zitten op het laagste dek.... volgens mij op de machinekamer, maar dat weet ik na vannacht pas.

We zitten nu aan de koffie en eigenlijk heb ik van de jaarlijkse vakantiestress niks gemerkt.... ?? Vreemd...

Bedjes zijn klein maar goed, koffie is duur maar warm, en verder amuseren we ons wel. Morgen meer van ons Schots avontuur, als we ‘s avonds in Stirling zijn

  • 01 Augustus 2019 - 15:04

    Susanne Jongen:

    Super Will, gaon och volge !

  • 01 Augustus 2019 - 15:10

    Petra En Hein:

    Wij wensen jullie Fijne Vakantie en wij gaan jullie volgen

  • 01 Augustus 2019 - 20:58

    Bruintjes:

    Wat gezellig, geneet der van. Fijne vakantie. Ik huur t al plaats zat euver in de kofferbak um te shoppe

  • 02 Augustus 2019 - 07:06

    Anne-Marie Smets:

    Ha Stappies,
    Weej wille og zeker gaon volge, zet os maar op de lies: smetties@ziggo.nl.
    Weej winse og eine hiele fijne vekansie en zien beniejd naor og avonture!!
    Groetjes van de Smetties

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 01 Aug. 2019
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 7425

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2022 - 24 Augustus 2022

NewYork

16 Augustus 2021 - 23 Augustus 2021

ROADTRIP DOOR ALBANIE

01 Augustus 2019 - 14 Augustus 2019

Rondreis Schotland

Landen bezocht: