Bijna gelukt!! - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu Bijna gelukt!! - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu

Bijna gelukt!!

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

17 Juni 2024 | Egypte, Marsa Alam

Hoi Mirthe, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.. ik zal mijn Nederlandse lezers ook te vriend moeten houden. Ik zal de lastige termen ook voor jou vertalen.

@Katja.. ik heb lang gedacht hou ik je in het verhaal zou moeten verwerken, ik zou kunnen zeggen dat je mijn allerbeste buurvrouw bent die ik ken, maar dan gooit juf Birgit drek (dadelijk) rare dingen over de schutting en aan de andere kant Loes, gaat wellicht met 4 man “neet oet lottum” liedjes träöte (blazen) in ut midde van de nacht.

tot mijn grote geluk kwam ik hier je lookalike tegen in Afrika. Toen kon ik nog ens truuk dinke aan dae schoene (mooie) tijd op ons hofje. :)

Allereerst mij oprechte excuses dat er gisteren geen verslag was. Dat kwam omdat.. tsja. Lees zelf maar..

vandaag doen we helemaal niks. Ik ga mij laten verwennen door mijn kinderen voor vaderdag. ‘s morgens na het ontbijt komt meneer van de quad tour toch vertellen:we have problem sir. Waar noow dan weer?? The quad tour can happen today.

mik kiek mien dochter aan. Tsja. Dan hebbe we morgen gen 2 dinger tegeliekertied.

Thats okay sir. Okeej vandaag dus neet huulemaol vreej.

vanaaf 17:20 mooste we acte de présence gaeve beej ozze nieuwe vrienden.

Bring fresh water in bottle. Okeej dus auk nog ff naor Chiboo.

Inderdaad vandaag aan de plomp (zwembad) gelaege. Des fijn.. um de 6 minuten kump unne Miens mich cocktails bringe. Eindelijk vakantie!!

om 17:20 weej netjes bij de quad club aangekomen. Daar staan een paar mensen ons op te wachten waorvan se zaes… daor laup ik in blökske veur um.

Heeeeej Habibi… des alles wat dae gaat kos zegge. Dae dreijde os unne sjaal um ozze kiepus (hoofd).

Unne vettige (vuile) helm oppe bluts (hoofd) en hub daor rieje we naor de desert.

Ut waas net of ze beej Hecker gaele zand geis haole maar dan vuël mier.

met 38 graden op dun täëts (hoofd) ff lekker scheure daor de gaele zand met unne kaerel dae allein maar Habibi kos roope. We hadde wal ut gelök det d’r unne speciale fotograaf mei ging um alles vast te kinne legge.

Jaomer det alle gebouwde resorts heej eure puin storten op huipkes, zodat de romantiek van een echte woestijn er een beetje vanaf gaat.

Peppie dacht ik laot mich neet kinne, en scheur as unne echte Wil Verstappen dae Habibi veurbeej. Echter moos ik netjes achter um blieve

Dae woel netuurlijk genne zand op zien toetje (hoofd) want dae had genne sjaal of helm op.

Nae un dieke 2 oor door de woestijn te scheuren, was mijn duim wel aan rust toe. Een dikke blaar daorop van ut gaas gaeve. Want dat kon alleen met een klein hendeltje wat je met diene doem kon besturen.

we zooge daoroet wie Verkes Willum (smerig) wie we truuk kwaame. Toen nog ff onderhandelen euver de extra pries van de foto’s en toen rap douchen!!

Kapot zoote we met lang tand (geen honger) te eten… in Afrika hebbe ze honger… dus niet..

Morgen (vandaag dus) gaan we voor onze eerste duik op 10 meter. Maar dat zal ik morgen op onze terugreis tiepen, want dan heb ik tied euver.

tot morgen.


  • 17 Juni 2024 - 21:47

    Mirthe B:

    hahahahah bedankt Wil! Nu weet ik eindelijk te ontcijferen wat jullie daar allemaal meemaken.


  • 17 Juni 2024 - 23:11

    Katja:

    Jao snap ik willie maar dich waas ouk miene allerbeste buurman ever. En nog steeds jaomer det ge ziet gaon verhoëze. Maar dink neet det dien nieje buurvouw drek euver de schutting goeit of de amdere snachs geit träöte...maar zoë wal,bisse ut ech zelluf schöld. Hadse maar neet weg mótte gaon van ut schoënste hofje van venlo en umgaeving.

    Btw geneet nog met mien allerleefste ex-buurmaedje van óg letste daag....[e-1f618]


  • 18 Juni 2024 - 00:18

    Dorret:

    Gooije teruckreis


  • 18 Juni 2024 - 07:30

    Bart :

    Ha Wullum, veur dich gen zandgebak veurluipig [e-1f602]

Tags: Katja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Marsa Alam

Wil

Actief sinds 01 Aug. 2019
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 10545

Voorgaande reizen:

11 Juni 2024 - 18 Juni 2024

Egypte

16 Augustus 2022 - 24 Augustus 2022

NewYork

16 Augustus 2021 - 23 Augustus 2021

ROADTRIP DOOR ALBANIE

01 Augustus 2019 - 14 Augustus 2019

Rondreis Schotland

Landen bezocht: