Albanie… hoch in die bergen von Northern Green - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu Albanie… hoch in die bergen von Northern Green - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu

Albanie… hoch in die bergen von Northern Green

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

14 Augustus 2021 | Nederland, Amsterdam

Nog 2 dagen voordat we daadwerkelijk vertrekken.
Omdat we de vakantie goed willen beginnen gaan we eerst samen met Ruud en Mariëtta een weekendje naar Amsterdam. Even checken of het in de hoofdstad nog gezellig is. This is Holland bezoeken, grachtenrondvaart, Rijksmuseum enz… enne Loetje bieflappen!!

Ik wil een geheim met jullie delen over een afwijking waar ik al een jaar of 50 last van heb. Ik heb namelijk last… ut eigenlijk meet dat Merie daar last van heeft.. van muziek in mijn kop. Det geit toch van Vader op zoon…. Bedankt pappa. Ik lijk steeds meer op jou..
Indien er ergens wat gezegd wordt dan gaat mijn onderbewustzijn automatisch aan de gang of ik ergens iets van een liedje weet wat hiermee te maken heeft…. Lastig… okeej een voorbeeld dan.
Als ik smorgens goedemorgen tegen mijn vrouw zeg dan blijft Frans Pollux in mijn hoofd zingen: gooiemorge maedje, hesse lekker geslaope… enz.. dit duurt net zolang totdat er weer iets anders voorbij komt die dit weer vervangt door iets anders bijvoorbeeld als Marcy mij op het werk belt, dan hoor ik eerst in mijn hoofd… I was begging you for .. enz. Dit gaat de hele dag door..
Zo ook met het reisje Albanië. Vanaf die dag dat het geboekt is heb ik Roger Whittaker met Albanie in mijn kop.
Voor diegene die niet van vintage Duitse muziek houden, een liedje over 2 broers die verliefd worden op hetzelfde meisje, en uiteindelijk steekt de ene de andere neer.
In mijn gedachten is die meneer Gorden uit het liedje al 580 keer neergestoken.. totdat mijn schoonvader Piet mij vorige week op Gwenn zijn verjaardag vertelde dat Albanie een berg in Engeland is…

Vanaf dat moment is het stil in mijn hoofd..

Zoals gezegd gaan we eerst met de trein een weekendje naar Amsterdam… kedeng kedeng.

Maandagavond een update van de eerste reisdag.

Gr. Wil

  • 17 Augustus 2021 - 09:20

    Dorret:

    Veul plezeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 01 Aug. 2019
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 7507

Voorgaande reizen:

11 Juni 2024 - 18 Juni 2024

Egypte

16 Augustus 2022 - 24 Augustus 2022

NewYork

16 Augustus 2021 - 23 Augustus 2021

ROADTRIP DOOR ALBANIE

01 Augustus 2019 - 14 Augustus 2019

Rondreis Schotland

Landen bezocht: