Zoveel money - Reisverslag uit Ksamil, Albanië van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu Zoveel money - Reisverslag uit Ksamil, Albanië van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu

Zoveel money

Door: Wil Verstappen

Blijf op de hoogte en volg Wil

18 Augustus 2021 | Albanië, Ksamil

We worden wakker… it’s a beautifull day, the sun is shining…
Ja, het is zonnig, dat zijn we niet meer gewend in Nederland. Temperatuur is 33 graden, en eigenlijk best te doen! We hebben een paar missies vandaag.
1. Rondkijken waar we zijn.
2. Geld pinnen.
3. 4g regelen.

We staan op en lopen wat rond aan het strand.
Het water is hier inderdaad net zo blauw en helder zoals iedereen op internet geschreven heeft. Dus soms klopt het toch wat op internet staat.
We vinden een pinautomaat, en ik moet in een split second een keuze maken hoeveel lek ik wil pinnen…. Opeens heb ik dat verschrikkelijk vastelaovendsliedje van de Wien in de kop… dat zou geboycot moeten worden… je hebt als vastelaovesclub alle mogelijkheden om iets sjieks met wijn te bedenken, en komt met dit gedrocht.. maarja, mijn liedjes in de kop doen het nog.
Ik kies 100.000 lek. Ik krijg dit allemaal in briefjes van 500. Meeehn, ik ben rijk!!
Ik heb er serieus een tijd over gedaan om te berekenen hoeveel in nu eigenlijk uit die kast gehaald heb… na veel rekenkundige formules in mijn kop blijkt het 170 euro te zijn. Das dus goed ingeschat.

We lopen wat, we drinken wat, en zoeken rond het middaguur nog ergens een bedje aan het strand, maar daor houwe we op unne aos!

Morgen gaan we eerst bedje claimen en gaan dan pas andere dingen doen.

‘S avonds wat gegeten in zo’n Grieks uitziend tentje, waar je voor 1800 barkie compleet gegeten hebt met drinken erbij.

In de avond hebben we onder het genot van het lokale bier… niet te zuipen… plannen gemaakt om de volgende dag gestructureerder te laten verlopen

  • 18 Augustus 2021 - 10:13

    Dorret:

    Rieke stinkerd

  • 18 Augustus 2021 - 10:16

    Ilona:

    En van je lek,lek, lek, plek plek, plek

  • 18 Augustus 2021 - 11:09

    Leonie :

    Dankzij jouw loopt iedereen nu met een Fantastisch deuntje in zijn hoofd haha!

Tags: Zoveel money

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Actief sinds 01 Aug. 2019
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 7509

Voorgaande reizen:

11 Juni 2024 - 18 Juni 2024

Egypte

16 Augustus 2022 - 24 Augustus 2022

NewYork

16 Augustus 2021 - 23 Augustus 2021

ROADTRIP DOOR ALBANIE

01 Augustus 2019 - 14 Augustus 2019

Rondreis Schotland

Landen bezocht: