Ik bin Rockefeller neet! - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu Ik bin Rockefeller neet! - Reisverslag uit Manhattan, Verenigde Staten van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu

Ik bin Rockefeller neet!

Door: Wil Verstappen

Blijf op de hoogte en volg Wil

23 Augustus 2022 | Verenigde Staten, Manhattan

Thuis kreeg ik vaker van mijn moeder te horen: ik bin Rockefeller neet.... nou ik ook niet, maar we gaan vandaag wel naar zijn huisje.

Het is weer 07:15 en ik sta langs mijn bed. Gisteren te moe om het verslag nog te tiepen dus dat is prio 1 op dit moment.

Nadat ik wat op papier heb gezet, zijn we op pad gegaan om allereerst naar de Bathing Ape shop te gaan. Dit is een exclusief merk wat onder sommige jongeren erg aanslaat. En dat is ook te merken. We mogen samen met een ander Franstalig stel naar binnen en kunnen ons alle shirts enzo bekijken en vooral veel geld uitgeven. Het baat dat Sem zo'n T-shirt aan heeft, zodat we iets van serieus genomen worden. Het Franstalig gezin gaat direct naar de schoenen waar dochterlief zich direct een paar koopt.. (360 dollar!!)

Eindelijk een tshirt gevonden en krijgen een effen zwart t-shirt mee om de maat te passen. L is prima en 100 bucks lichter verlaten we deze poppenkast.

Daarna maken we tijd om souveriertjes te gaan scoren.

Allereerst naar Times Square. Daar waren een flink aantal souvernir-shops langs elkaar. Gezocht in die winkel naar iets leuks wat ook betaalbaar is, maar tosse dae kroam nix gevonden. Het liedje wat al weken door mijn hoofd spookt is : "ut raegend in New York".. ik snap vandaag wat vriend Frans hiermee bedoeld...

Terug naar de souveniers..

Alles is hier HEEEEEL duur en/of je kan er helemaal niks mee. Maar misschien is dat ook wel de bedoeling van souveriers.

Al met al besluiten we deze eindeloze zoektocht af te breken en naar Rockefeller center te gaan. Een zeer duur ogend en inmens gebouw waar we ook nog naar boven kunnen om van het uitzicht te kunnen genieten. Erg mooie plaatjes van heel Manhattan!

Daar lopen we nog wat veel te dure winkels binnen van merken die ik alleen ken van Patrick. Ballenciaga en Burberry is wat hier de klok slaat.

Het is al snel weer donker aan het worden, en we moeten ons spooijen om weer terug te lopen zodat we weer wat kunnen gaan eten.

Deze dag ging snel om, en eigenlijk niet veel spannends beleefd.

Ik denk dat ik inmiddels al 16 keer de foto's bij dit verslagje heb geplaatst maar krijg ze niet te zien. Is mijn persoonlijke space vol, of heeft de site een storing?.. Ik kom erop terug. Zal het later nog eens proberen.


  • 23 Augustus 2022 - 15:10

    Bart :

    Inderdaad eine haup pôppekas en tésseklopperiej, maar weer ein moeij verhaol!

  • 24 Augustus 2022 - 21:17

    Patrick :

    Bisse ouk beej Louis Vuitton en Gucci gewaes met dae jong?
    En hebse dan auk veur dien dochter ein souveniertje mei gebrach

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manhattan

NewYork

We gaan weer op reis!! NewYork here we come :)

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2022

Ik bin Rockefeller neet!

22 Augustus 2022

Central park en dino's

20 Augustus 2022

Yankees

19 Augustus 2022

09-11 memorial en Chinatown

18 Augustus 2022

Dagje downtown, en varen
Wil

Actief sinds 01 Aug. 2019
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 7451

Voorgaande reizen:

11 Juni 2024 - 18 Juni 2024

Egypte

16 Augustus 2022 - 24 Augustus 2022

NewYork

16 Augustus 2021 - 23 Augustus 2021

ROADTRIP DOOR ALBANIE

01 Augustus 2019 - 14 Augustus 2019

Rondreis Schotland

Landen bezocht: