Meeting 09:30.. of 10:15 of waas ut toch 10:30?? - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu Meeting 09:30.. of 10:15 of waas ut toch 10:30?? - Reisverslag uit Marsa Alam, Egypte van Wil Verstappen - WaarBenJij.nu

Meeting 09:30.. of 10:15 of waas ut toch 10:30??

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil

12 Juni 2024 | Egypte, Marsa Alam

Familie vrienden en Susanne,

Bedden hard als unne stein, maar toch wonderingswaardig good geluimd. Bij de heenweg in de transfer-bus vertelde Alladin ons dat hij met belangrijke informatie naar ons resort zou komen en dat we op tijd daarvoor aanwezig moesten zijn. Maar was het nou 09:30 of toch een uur later of toch 10:15.. ik heb mich wat af geprakkiseerd maar weet het echt niet meer. We kijken wel af en toe of er iemand op ons staat te wachten.

Het ontbijt was super! Alles wat ze wils was aanwezig. World kitchen in Horst is daor nix taege. Uiteindelijk dan toch uitgevonden dat het 10:30 was. Na een uitleg dat we in Egypte waren enzo konden we de excursies boeken. Natuurlijk probeerde onze Alladin mich op te lichten…. Nae, dae vertelde zich met ut optelle van de 2 bedragen 10 euro in zijn voordeel. Ja, dat kan gebeuren. Na het uitgelegd te hebben dat hij een oplichter was/is en wellicht blijft zijn we snel gaan zwemmen.

noow gaon we naor det zwumbad en noow naor det ander.. en pappie rent daar achteraan.

We gaan op het eind dan ook maar richting zee. Snorkels mee.. (ik denk nog steeds dat dat verhaal van kapitein Ortega best wel eens waar kan zijn)

Richting zee moeten we ongeveer aan de andere kant van het resort zijn. Dus pappie weer 10 minuten aan ut rennen, en daar komen we Alex tegen. Alex is van de duikschool en gaat ons vertellen dat we mee moeten aankomende maandag. Afgesproken dat we dit dan maar doen. Dan nu echt naar het strand om te snorkelen.

Hoe kom je in hemelsnaam in dat water als je nergens kan staan??? De Laot dich maar veureuver valle methode gebruikt, maar zelfs dat was geen succes.. na allebei de voeten kapot te hebben gelopen en mien kneen op dat puntig koraal hebben we besloten dat dit geen goede actie was.

We motte truuk naor miene gooie vriend Chiboo. Die had waterschoenen liggen. Voor een Egyptisch maandsalaris aan schoenen gekocht….van de andere kant die Gijs schoon beej Ilona ware nog vuel möppiger! En daor stond neet ens miene naam op.

Bliej als Ed Vijfvinkel in unne nieje wage renne we naar ons snorkelplekje. Dus is echt een uitvinding… waterschoenen.. en met die van Ilona kinse neet ens onder water…

daar de mooie onderwaterwereld ontdekt. Prachtige doopvontschelpen steenkoraal, doktersvissen enz. Visse van 40cm. Enz. Jammer dat er veel dood koraal ligt. Maarja. Daor kin ik noow nix aan doon.

Filmpke gemak, en weer ff in het zwembad de zalte kraom weggespoeld.

ut is al weer 19:00 uur en moeten ons nog umtrekke.

Rond 20:00 uur zitten we aan ut avondeten. Lekkere kiep met vanalles gegeten.

‘savond naar de entertainment. Ik snap niet dat Sharif en Adam nog bij ons in de majum zitte te koekeloeren als je ook in Egypte kan zijn.

Rond 23:00 uur teruggelopen naar onze kamer. Verslagje tiepen en luimen! Tot morgen


  • 12 Juni 2024 - 22:59

    Merie:

    De “ laot dich maar veureuver valle methode” ??? Miene god Willie ik heb beeld [e-1f602][e-1f602][e-1f602]


  • 12 Juni 2024 - 22:59

    Susanne:

    Zoe bliej as Ed Vijvinkel in unne nieje wage…. Ik kom neet mier beej[e-1f923][e-1f923][e-1f923]


  • 12 Juni 2024 - 23:17

    Katja:

    Idd susanne, dich wuurs geneump, ed vijfvinkel, schoon beej ilona...wennier kom ik in dien hylarisch reisverslaag veur willie? Kin neet wachte um daor ouk euver te lache. [e-1f923][e-1f923][e-1f923]


  • 12 Juni 2024 - 23:58

    Annemie :

    Ha Wil,

    oët 't oug is nog neet oët 't hert. Dus ik bliëf dich ouk noow achtervóllege. Wat/ waat kinse toch heerlik schriëve. Netuurlik wins ik (en Bernd) dich 'n fantastische vekansie. Geweldig des dich det kins en meugs doon met dien dochter. Vuuël plezeer!


  • 13 Juni 2024 - 08:00

    Ilona :

    Whaha, ik mot zoe lache[e-1f923][e-1f923], dich vertels t zoe levendig det ik t ech veur mich zeen[e-1f923]!

    Amuseer och [e-1f31e]


  • 13 Juni 2024 - 23:30

    Dorret:

    Ik zien t auk veur mich Merie, ik lig blauw.

    uhhh Willie de hebs toch waal gehandeld he met fdie hippe veur in t water[e-1f923].

    ik kin neet wachte waas ze euver Katja geis schrieve[e-1f923]


  • 18 Juni 2024 - 00:50

    Leonie :

    Ai ik loop een week achter maar fantastisch ! Ik lees gauw verder… dat is dan weer een voordeel van ‘achter lopen’

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Marsa Alam

Wil

Actief sinds 01 Aug. 2019
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 10545

Voorgaande reizen:

11 Juni 2024 - 18 Juni 2024

Egypte

16 Augustus 2022 - 24 Augustus 2022

NewYork

16 Augustus 2021 - 23 Augustus 2021

ROADTRIP DOOR ALBANIE

01 Augustus 2019 - 14 Augustus 2019

Rondreis Schotland

Landen bezocht: